Rap tvillingarna AFC

Tvillingarna kom förbi för att snacka lite affärer och kolla hur vi hadde det.



Såklart blev de påtvingade varsin tröja, även om det inte va så mycket tvång inblandat...

Självklart så ska de gadda sig här när dom väl bestämt va de vill ha! I min mening "kör bara kör!"

Grabbarna har gjort musik sen hälften av den svenska scenen låg i blöjor.
De har varit med och gjort hit efter hit.

 

Tungvikt!

 

Den här låten borde fått mer uppmärksamhet.

 

Laddish! ja man får ju utgå ifrån att de snackar om att peppa! haha FET låt.



5 för 5. På nått sätt kan man kanske förstå motgången i framgången. Men fortfarande sjukt bra musik!



Här snackar vi hit! Repa skivan! Pånyttfödde Petters karriär.

Ovan har jag listat lite av deras musik och jag har alltid lyssnat på allt de har släppt. Fast de har gjort så mycket fetare musik än så här, igår fick jag chansen att lyssna på 2 osläppta grejer på svenska! FYFAN va bra gjort och bra tänk grabbar, SB står bakom er till 110%

Kolla deras blogg: www.goddamnit.se/trooligt
Ladda hem deras senaste engelskspråkiga låt från: http://blog.mtv.se/ametist

Ta hand om er // SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0