Skriva? Läsa? Orka? Försök!

Ja ja! jag ska göra ett försök men det blir så enormt svårt när man måste, Jag vet att jag inte måste men ni fattar!?

Livet kring den här salongen, YFT!! det händer så mycket roligt, kul och bra saker, men en och annan skum sak oxå!

förra lördagen tex ringer min telebobo, Mitt nr är ju numera lika känt som 118118 så det är nästan aldrig det är ett inlagt nr som ringer till mig, (ja det är en pik till alla som aldrig hör av sig) iaf ett för mig okänt nr ringer.

- hallå
- Hej jag va hos er för en vecka sen och bokade tid, har tid nästa vecka jag skulle göra en text. Men jag har ändrat mig jag vill ha samma text som du har på armen!
- Jaha? jag har några stycken.
(jag tänker för mig själv vafan kl är mitt i natten och han vill göra nått exakt likdant som jag har!? jag överväger om jag ska informera om att kl är utanför arbetstid och inte bara klockan utan veckodagen oxå!! men jag skiter i det och pratar klart med killen. Han är ju ändå sjukt tänd som ringer och vill en sån sak!)

- Jag vill ha den i skrivstil som du har på överarmen
- Men jag har det på båda armarna
- Hmm jaha okej, Vad har du da?
- HAHA asså det är trevligt att du vill ha samma men jag vet inte asså. Egentligen bryr jag mig inte (Men eftersom att han själv inte ens visste vilken det va så kändes det som om nån skoja? det kanske det va? ERKÄNN!!)
- blablablabla
- Okej tack så mycket hej då.
- då vet jag hej hej.

Hur ska jag förhålla mig till sånt här? Vi vill ju alla väl men kan man som kund ringa den tiden? Har man ingen uppfattning.? Hur som helst hoppas han hittar ett annat motiv och ringer på kontorstid så vi kan jobba tillsammans.

Sen får jag en jävla massa sms, En gång fick jag från ett okänt nr "Hej vad kostar en tatuering?"

Tack!

Idag kom 2 tjejer ner (typ stammisar dom bor nära och har och ska gadda sig) och ville ta med min hund på en lång promenad! Det tackar man för när det är bra väder och allt! Det uppskattas.

Det är nått som har hänt med mig sen vi startade den här salongen. Innan hatade jag glada och snälla människor och störde mig på folk som ville hjälpa andra människor (mongo jag vet, men så va det), Nånting hände jag fick ett wake up call! Efter den dagen vill jag vara snäll och ödmjuk! vet inte hur bra jag har lyckats? men jag försöker!, Och framför allt så blir jag glad av andra glada människor och ser upp till folk som är vänliga och bryr sig om andra och hjälper till!
(ni som känner mig tror säkert att jag käkat en E, eller bara sitter och snackar skit) Men det är helt sant!

Salongen är lite av en gammal klassisk barbershop fan! folk kommer och går, hänger här dricker kaffe och spelar tv spel. Det är skön vibe.

OUYTFTT!! idag fick vi våra bandanas kolla!



CP snygga! Dock inte till försäljning inte än! vi gjorde bara 20 test. Så det är bara till dom närmsta! Och om det är nån av våra nära nu så får ni på nästa lass jag lovar!

ABO det har tagit mig en timme att skriva den här! cok svårt! men nu får vi väl se om det är nått jag borde fortsätta med!?

Vad tycker ni? mera text i bloggarna? eller ska jag fortsätta som förr?

Ta hand om er // SB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mera text ;o)

2009-06-17 @ 18:17:14
Postat av: Anonym

hahaha! Anonymt sms. Vad kostar en tattuering.

2009-06-17 @ 18:29:16
Postat av: Micke

Huvudsaken är att du fortsätter skriva, kollar dagligen! Tack för igår!

2009-06-17 @ 19:19:12
URL: http://briljans.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Fortsätt skriv, jag läser varje dag!

2009-06-17 @ 19:45:03
URL: http://stephaniessecret.se
Postat av: Anonym

skriv oftare

2009-06-17 @ 19:50:05
Postat av: Carruu

Skriv baby, skriiiv

2009-06-17 @ 20:50:27
Postat av: Anna-Felicia

Skriv Danne, du är tyngaste ju. Nästa Blondinbella, jag svär.

Kärlek!

Postat av: Mr Jojaghörde

Grymt

2009-06-17 @ 20:58:17
Postat av: ASLAN

FORSÄTT! SLUTA ALDRIG!

2009-06-17 @ 23:28:10
Postat av: Miss Malou

Fortsätt skriva.....helt klart underhållande....

Sidan blir intressantare så... kombination av text ibland o bilder ibland gör sidan tungare....

2009-06-18 @ 00:25:18
Postat av: vanessa

Du skriver verkligen bra tycker jag. FORTSÄTT!

2009-06-18 @ 00:37:56
URL: http://www.nattstad.se/vanessafalk
Postat av: Sparven

Skriv oftare :D och mer bilder !!

2009-06-18 @ 01:03:51
Postat av: DJ Silence

Alltid kul att gå in på en blogg som skiljer sig lite från andra, och det du/ni gör här sticker ju ut från mängden. Måste ta mig själv i kragen och svänga förbi nån gång och besöka er, men fram till dess så är det alltid kul att läsa/kolla här vad som händer där borta i salongen... :)



Grattis till all framgång!

2009-06-18 @ 09:00:22
URL: http://djsilenceblog.blogspot.com
Postat av: marguerite

danne du e TYNGAST. bästa bloggen. skriv skriv skriv. 1♥

2009-06-18 @ 10:16:58
URL: http://marguerite.se
Postat av: Anonym

MYCKET BRA BROR!!

2009-06-18 @ 19:43:27
Postat av: nathayO

haha jag håller med Anna-Felicia, näästa blondinbella! SKRIIIIIIIIIIIV! ;)



2009-06-20 @ 14:56:43
Postat av: t

Fan sjukt att ge sig in i en bransch där man måste träffa kunder och grejer hela dan när man har svårt för glada människor. men måste säga att du har lyckats bra, och det är ingen tvekan om var jag kommer vända mig när det är dags för nästa gaddning.

2009-06-22 @ 08:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0