Skriv mera mera skriv mera mera bli bloggish!

Då sitter jag här igen, (Vid det förbannade tangentbordet... men ssshhhh säg inte till nån! Det kan låta som att jag gnäller vilket jag inte gör, jag ventilerar=)) och ska försöka skriva!

Varje dag är en ny utmaning, och man/vi/jag lär oss nått nytt varje dag. Den här veckan har jag tex fått lära mig att min outbildade svenska och oerfarenhet i företagsvärlden kan uppfattas som inte så ödmjuk och oproffosionellt!

Vilket jag kände att vi kunde ha delade meningar om, eftersom att jag försöker vara sjukt bra! men jag är oslipad och kanske lite väl avslappnad ibland så jag är tacksam att det når mig så jag får chansen att ändra på dessa brister.



Jag menar jag ser ju inte allt för bright ut här!

Det är så härligt med solen, det är så kul för er alla som ligger vid vattnet eller går lättklädda på stan och käkar glass! kul för er verkligen...ELLER INTE!!

vet att jag har sagt att jag blir glad när andra är glada! men att sitta inne när det är sånt här väder snasskar fan hästens.....Ska dansa regn dansen resten av dagen! Så får vi se hur kul det är att äta glass på söder!..haha

Idag har jag haft möte med 2 (än så länge för er okända varumärken) och ska ha ett till möte senare idag ang Salong Betongs nästa fest! ASSÅ! UNTS UNTS kepassaparadox! vilken ös! Ha höga förväntningar det kommer slå förra festen med hästlängder!



Hoffmastro på scenen och 900 pers i publiken = SUCCE!

Ska vara på mötet om 40 COK bråttom. vi ses!

Ta hand om er // SB

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fett me en till fest! Kommer bli tungt ju. Syns där bleka jävel;)

2009-06-26 @ 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0