Jag gaddar mig själv!

Det va dags för mig att göra min första gaddning! jag har ju gaddat 3 gånger innan men det har ju varit oseriösare än en ding ding värld! (jag läste iofs den en del)

Hur som helst jag hade en polare i salongen (nämner inga namn) men han skulle bli gaddad av mig! När vi precis ska sätta dit nålen så fick han kalla fötter och banga!

Jag va ju tvungen att visa hur hett det skulle bli så jag satte den på mig själv istället!



Jag e så farlig! äre nån som vill ha en gadd eller? halva priset hos mig! haha

Ta hand om er // SB

Kommentarer
Postat av: Svenne

tung!

2009-06-21 @ 17:30:58
Postat av: Anonym

Danne oslipad diamant bre

2009-06-21 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0