SB på Gotland!

Jag har flängt runt en del, kom hem från Gotland igår fyfan vilken bra resa. Fint land det där! Va o bada vid nåra kalkbrott käkade gott och levde rövare i visby på nätterna.

Vi fick chansen att spendera sista natten på Fårösunds fästning, kan rekomendera det starkt till alla som kommer vara i dom trakterna nångång, Skit mysigt och fruktansvärt ro ingivande.



Stället ägs av Pontus samma Pontus som har Pontus by the sea och den vanliga Pontus på Brunnsgatan. Så maten är riktigt bra.

Visby är som belägrat med killar i långa frisyrer fulla med vax, dolce ga gucci skuggor och röda shorts, tjejerna va blonda solbrända och i stekarnas följetång, jag tror att Gotland gör 100 000 000:- om dan om det ens räcker, Det kosta lixom mellan 250 och 400 bara att gå in på en klubb. Alla ställen är helt fulla hela tiden, det är ju bara göra matten själv! aja som tur är så drabbar det ju ingen fattig! (SKOJA!) har ni hört talas om smsa låna smsa låna det är numera min bästa vän och ligger först på min speeddail!



Här står vi i nån slags fårhage utan får...?

Nu måste jag fortsätta med arbetet i salongen.

Ta hand om er // SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0