PC eller Macbook pro?

Sitter på jobbet med min privata pc, Vi hade inte råd att köpa en så jag tog min. Nu har det gått ett tag sen vi öppnade och den här datan är slöare än en gråsugga, fylld med bilder och dokument. Så jag har tänkt att jag ska köpa en ny till jobbet rensa min privata och ta hem den igen.

Jag tänker mac book pro.



Fördelar? snygg och det är nytt för mig, alltid kul med ny teknik, plus när man är king på att blogga så säger dom att mac ska vara bättre med bilder osv.

Nackdelar! jag vet ingenting om den. Jag är ganska bra på pc och kan felsöka och fixa problem själv men mac har jag använt en gång och ja vuxen sidorna funkar där oxå.

Vad säger ni? pc eller mac?

Ta hand om er // SB

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mac, tveklöst. Lite klurigt i början, som med en ny mobil typ, men när man pysslat ett tag inser man att det bara finns fördelar.

2009-07-26 @ 13:33:16
Postat av: Bemir

Finns för och nackdelar med båda, tycker faktiskt inte denna är så dum i ditt arbete (om jag kan tänka mig hur det ungefär är), trots att jag har varit en PC'are hela livet :) Go for it! Jag ska också skaffa mig en Mac en vacker dag :)

2009-07-26 @ 14:20:18
Postat av: Enrique

Mac, no doubt!! Enda nackdelen med en mac är priset. Men som man brukar säga "Köper man kvalitet gråter man bara en gång"

2009-08-03 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0