Minisemester.

Jag och Bleckan har varit här i grottan nu 6 dagar i veckan sen 14 januari! så idag på eftermiddagen har vi tagit ledigt för att dra ut och åka lite vattenskoter och smaka på solen, Fysatan va hett det ska bli, Dock är det ju knappt nån sol men jag skiiiiter, Lite ledigt är verkligen på sin plats..

Får se om jag lyckas ta några bra bilder! (det gjorde jag)



Ta till vid hirchenkeller för att äta! biff på planka! men jag vill mest ner i vattnet igen.



I dom lugnaste vatten lurar dom fulaste fiskarna!



HAHA nej jag bara skoja Roddy du är inte ful! Dock förbannat bra på att skvätta ner alla andra med din skoter!



Semesterlirarna! 4 timmar minisemester bra skit!

 

Kanske inte framgår men det är 0-60 knop på 2-3 sekunder

Är det nån ute o badar eller solar vid typ remiers eller nått så hojta så kanske vi svänger förbi!

Vi såg en vän Ülkü..Hej på dig

Ta hand om er // SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0