Fredag vilken fest!

3 anledningar till varför det är fest idag!

Jag köpte ny flashbil för 2 månader sen för jag skulle flasha under sommaren, man försöker ju vara Ken Block



men Hari Vattmonen som man är så kvaddade jag den första veckan! Den har sen dess stått på verkstad och jag har fått åka hyrpulka hela sommaren..Men idag gott folk idag får jag tillbaks den! Jag vet att jag just nu sitter o jinxar skiten. Men dom ringde igår och sa att jag skulle få den idag. Den besvikelsen min själ kommer känna om jag inte får den oojojoojojojoj!

Jag utmanar er testa mig ring mig när som helst efter 7 idag så sitter jag i bilen ska åka land o rike runt! (största ljugen flashbilen dricker ju 2 liter milen så jag kommer väl bara till rågsved) men jag kommer garanterat sitta i bilen!

802213 är numera nya grejen och jag har spelat alla kombinationer av dessa siffror på lottot! och i onsdags vann jag men spelar även imorron på samma nummer, så imorgon gott folk är jag amilliamilliamillionär! Då ska jag köpa LAF och tishas kladdkaka! ni som vet vet!

och sista anledningen är att imorgon är våran andra lediga lördag sen vi öppna..riktigt skönt!

Ta hand om er // SB


Kommentarer
Postat av: marguerite

bbbbästa bloggskribenten = danne !!

originaliteten e hhhet. garvar sönder mig.

kram homeboy !

2009-07-25 @ 16:11:23
URL: http://marguerite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0