Bloggen går segt!

Jag har verkligen inte fått kläm på det här med Mac, jag försöker o försöker men jag börjar tycka att den är helt dum i huvet (det lär ju vara jag som är dum i huvet) den gör ingenting som jag vill.

Tex så när man jobbar i photoshop så ser man facebook fönstret i bakgrunden, och filerna som jag sparar ner från photoshop öppnas där igen, och det går inte att ändra!? fohelvede!

Men den är ju sjukt snygg så jag ger den lite mera tid! och ni som kan Mac kom gärna förbi och ge mig en läxa..(remröd du verkade farligt vass)

Sen har vi byggt om lite och fixat massa annat så jag har inte haft super mycket tid över till bloggeriet. Men det blir snart bättre.

Nu är det dags att ta hand om fakturorna! kul grej!..eller?


Ta hand om er // SB


Kommentarer
Postat av: Tee

jooooda det gar! klicka pa en av dem, en gang. sen Command+I [information]

nere i fonstret som poppar upp star det "Open with:" o sa en Drop Down meny. Valj programmet du vill de ska oppnas med, tryck pa knappen "Change All.." Et voilá.

2009-07-29 @ 18:53:43
Postat av: Angela Monroe

Men hallå, PC är ju inget att ha. Du kommer att älska din Mac. Watch! Du kommer snart inte vilja beblanda dig med PC-människor.



Kram,



Angela o Mac Daddy

2009-08-04 @ 23:04:41
URL: http://angelamonroe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0