Big Fred/Abou Hassan goes karate!

Min lur ringde, jag svara och ett samtal löd:

Tja det är ********* jag har en polare som vill gadda sig en liten grej på foten!
- Ah men kom så får vi kolla låter fett.

Inom en timme kommer


Laf´s humor kompanjon geni nr 2! Han va lite nojig för smärtan och jag va inte sen med att noja upp han, lite kul måste jag ju få ha på jobbet.



Men när vi satt igång så tycktes det inte göra så ont! JA jag blev besviken..



Eller? haha fett kul.



Men efter lite ren sprit direkt ur flaskan så..



Blev livet en fest och tatueringen va snart klar!



HAHA, helt livsfarlig! Hur sjuk position sitter han i?


Egen kommentar: Låt oss berusa oss

Ta hand om er // SB

Kommentarer
Postat av: Anonym

min polare har gaddat sin fot, det ska tydligen göra sjuuuuuuuuuuukt ont så jag fafttade varför han nojjade. visste han hur ont det skulle göra, ha ha

2009-07-21 @ 09:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0