Skitenhjälm!

Första gången jag såg Gustaf var i filmen Ondskan, som ni alla borde se om ni inte redan har gjort det. Jag hatade honom efter filmen. Hans karaktär i Ondskan gör mig sjukt mörk. Men som tur var så visade det sig att Gustaf är en av dom göttigaste killarna på länge.

Gustaf kom förbi salongen för att planera framtida gaddningar och kolla hur vi har det.

Gustaf skarsgård

Gustaf har stått bakom oss på salongen och dragit ett enormt PR lass.
Vi är evigt tacksamma. Vi önskar dig all lycka i Bulgarien (Gurra goes haalliwoood)! Glöm för fan inte Sunny beach bror!

Egen kommentar: Hjärta känner hjärta

Ta hand om er // SB


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo tack jag såg honom igår på tv i sin fina tröja, bra jobbat! ^^

2009-02-11 @ 10:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0