Mac Mac Mac..min inte så bra vän Mac

Minns ni den dära filmen "min vän mac" men nån utomjording som cykla? hur helst så tror jag att min dator och den alien killen kommer från samma plats! I dag har jag fått lära att man inte kan byta namn på flera bilder samtidigt? VA I HELVETE!! det är ju typ det enda jag göra, sorterar och döper om bilder..Jag fick en länk av mina gamla vän jassan http://www.99.se/mac-os-x/109821-byta-namn-pa-manga-filer.html men jag har inte gått i skolan och framför allt inte i Fugleslangs klass. Så jag fattar ingenting.

Så imac 20 säljes till högstbjudande!

Allt jag vill är att ha ett snabb kommando typ kringla q så kan man döpa om flera filer samtidigt! snälla ni Mac bästisar där ute hjälp mig!

Ta hand om er // SB

Kommentarer
Postat av: aaaaa

ge den tid! tro mig du kommer inte vilja ha tillbaka din pc när du kommit in i det

2009-08-02 @ 21:21:21
Postat av: tommy

fuck mac... skaffa en riktig dator istället, vem vill se ut som nån jävla trendmupp med en vit flashig sak som skulle kunna komma direkt ur en dålig sci fi rulle?

2009-08-03 @ 11:12:35
Postat av: Lisa

Nu skärper du dig.

2009-08-03 @ 12:10:10
Postat av: Linus

Jag köpte en Macbook Pro i årsskiftet. Var krångligt till en början, men nu älskar jag den. Vill aldrig mer ha en PC! Som flesta andra sagt, ge den tid, you're gonna lovet it!

2009-08-03 @ 12:41:45
URL: http://www.linusfrimodig.se
Postat av: SB

blandande känslor här ser jag=)



jag gillar mycket med mac men just det där att man inte kan ändra namn på flera saker samtidigt gör mig grön av ilska! men jag ger den mera tid, lite till iaf.

2009-08-04 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0