Daniel Breitholtz

Det är svårt att tro att den här killen är så trevlig och ödmjuk som han faktiskt är. Man har ju sett idol och gravat åt alla som kommer dit och kör sin grej utan att ha nån som helst aning om vadfan dom gör där! Där satt Danne och va tvungen att såga folk till och från va han väl otrevlig men jag personligen älskar det, jag är inte speciellt trevlig själv heller. Men han va här igår och va sjukt trevlig! ännu en människa som får mig att vilja bli trevligare..



Det tog ett par vänder innan stencilen satt 100%.



Vad som sas innan den här bilden, kommer förbli osagt.



Steriliserad? skulle det kunna stå! men nej!



Overklig, Synkroniserad. Jag klar. Du evig..Djupt och dom va 2.



Nöjd över sin gadd!



Och en av oss! Tack Danne det va kul att ha dig här.

Egen kommentar: Har tidigare tatuerat mig på alla möjliga ställen i sverige och faktiskt varit nöjd på samtliga... Men Salong Betong  är ändå nånting helt unikt. Inte likt nåt annat ställe. Skönt häng med härliga människor. Fräscht och snyggt i lokalen. Man känner sig otroligt välkommen och ingenting är ett problem... Å sist men inte minst otroligt skillade tatuerare med en skönt annorlunda approach till sitt yrke! Ska med glädje rekomendera mina vänner att göra sina grejer hos er och jag kommer själv välja Salong Betong framöver. Tack Danne och Bleckan! // Daniel Breitholtz


Ta hand om er // SB

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill veta vad han menar :/

2009-08-30 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0